Το επάγγελμα των πωλήσεων δεν έχει ακριβώς και την καλύτερη φήμη. Ο κλάδος των πωλήσεων είναι γεμάτος με ανθρώπους που θα πουν ή θα κάνουν το οτιδήποτε για να κλείσουν μια συμφωνία. Μπορεί επίσης να υπάρχουν «κακές» συνήθειες συμπεριφοράς – συνήθεις που μπορεί να έχουν καταστρεπτικά αποτελέσματα στις πωλήσεις σας.

Παρακάτω θα βρείτε τα 7 λάθη που ΔΕΝ πρέπει να κάνετε στις πωλήσεις για να αποφύγετε την κακή φήμη.

1) Μην κάνετε το Pitch σας πολύ σύντομα.

Η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που ασχολούνται με τις πωλήσεις παρουσιάζουν το προϊόν ή την υπηρεσία τους πολύ σύντομα. Ως εκ τούτου, καταλήγουν να παρουσιάσουν τη λάθος λύση ή αποτυγχάνουν να τοποθετήσουν την πιο αποτελεσματική λύση επειδή δεν έχουν πάρει το χρόνο να προβούν σε λεπτομερή ανάλυση των αναγκών του πελάτη.

2) Μην κάνετε πολύωρη περιγραφή της εταιρείας σας.

Είναι αξιοσημείωτο ότι πολλοί επαγγελματίες αλλά ακόμα και στελέχη εταιρειών εξακολουθούν να πιστεύουν ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις μια παρουσίαση!! Αυτά τα άτομα σπαταλούν πολύτιμο χρόνο στο να παρουσιάσουν την εταιρεία τους και να περιγράψουν λεπτομερώς όλες τις επιτυχίες της εταιρείας τους, αγνοώντας το πιο σημαντικό κομμάτι της παρουσίασης που είναι η κάλυψη της ανάγκης του πελάτη από το προϊόν ή την υπηρεσία.

3) Αποτυγχάνετε να ακούτε τους πελάτες σας.

Πάρα πολλοί πωλητές δεν ακούν τους πελάτες τους και αυτό σημαίνει ότι αδυνατούν να αντιμετωπίσουν τα βασικά ζητήματα που ο πελάτης τους, έχει δηλώσει ότι είναι σημαντικά. Ακούγεται απλό, αλλά αυτό είναι ένα συχνό φαινόμενο στον κόσμο των επιχειρήσεων. Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να αναπτύξετε την σχέση σας με τους πελάτες σας είναι να ακούσετε προσεκτικά τι σας λένε.

4) Δεν κατανοείτε τα βασικά προβλήματα του πελάτη σας.

Στο σημερινό άκρως ανταγωνιστικό επιχειρηματικό κόσμο, οι άνθρωποι των πωλήσεων αναμένεται να έχουν μια ισχυρή κατανόηση των θεμάτων που επηρεάζουν την επιχείρηση/ πελάτη τους. Φέρνοντας νέες ιδέες στο τραπέζι μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να βελτιώσει τη φήμη σας ως επαγγελματία πωλητή.

5) Δεν ρωτάτε σημαντικές ερωτήσεις.

Είναι και πάλι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι πολλοί πωλητές πιστεύουν ότι η αφήγηση είναι ο καλύτερος τρόπος πώλησης. Η αλήθεια είναι ότι ο πελάτης σας πρέπει να κάνει την περισσότερη αφήγηση και εσείς να ακούτε. Το κλειδί είναι να ρωτήσετε ερωτήσεις υψηλής αξίας για τον πελάτη, οι οποίες θα τον βάλουν σε σκέψεις.

6) Πραγματοποιείτε μια πολύ γενική παρουσίαση.

Ο στόχος της παρουσίασης των πωλήσεων είναι να αποδείξει γιατί η ο πελάτης σας θα πρέπει να αγοράσει το προϊόν, υπηρεσία ή λύση που το προτείνετε. Δυστυχώς, πολύ λίγοι άνθρωποι στον χώρο των πωλήσεων έχουν την ικανότητα να δημιουργήσουν μια παρουσίαση που να είναι προσαρμοσμένα σε κάθε πιθανό πελάτη. Αν ‘αυτού, χρησιμοποιούν τις ίδιες διαφάνειες, τις ίδιες πληροφορίες και την ίδια προσέγγιση σε κάθε έναν πελάτη.

7) Αποτυγχάνετε στο follow up.

Ένας πελάτης ζητάει μια συγκεκριμένη πληροφορία και ο πωλητής υπόσχεται να παραδώσει την πληροφορία αυτή σε μία ορισμένη ημερομηνία. Η προθεσμία περνά και ο πελάτης πρέπει να καλέσετε και να υπενθυμίσει τον πωλητή. Επειδή η πώληση δεν έχει ολοκληρωθεί, προειδοποιητικά σήματα ακούγονται στο μυαλό του πελάτη. Άλλωστε αν ο πωλητής αργεί τόσο πολύ να δώσει μια πληροφορία στον πελάτη του πριν την ολοκλήρωση της πώλησης, πόσο καιρό θα τον πάρει για να απαντήσει οποιαδήποτε ερώτηση μετά την πώληση;

Οι πωλήσεις είναι ένα αξιοπρεπές επάγγελμα. Βελτιώστε τη φήμη σας και κερδίστε την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό του πελάτη σας αποφεύγοντας αυτά τα 7 λάθη.

 

Πηγή: http://topsalesworld.com/